کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316312 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید روترهای بومی توسط محققان ایرانی

محققان ایرانی در راستای اهداف پدافند غیرعامل و افزایش امنیت زیرساخت‌های حیاتی کشور، موفق به تولید روترهای بومی پیشرفته‌ شدند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مسیریاب یا روتر (Router)‏ دستگاه رایانه‌ای است که بسته‌های اطلاعاتی و داده را روی یک شبکه‌ی به هم پیوسته برای رسیدن به یک مقصد، هدایت می‌کند؛ این دستگاه یکی از مهمترین تجهیزات در شبکه‌های کامپیوتری بزرگ و به خصوص شبکه‌های دیتای صنعتی، محسوب می شود.

یکی از دلایل مهم گسترش استفاده از روترها ضرورت اتصال یک شبکه به چندین شبکه دیگر و توانایی ارسال داده از یک شبکه به شبکه دیگر است و با استفاده از این تجهیزات سخت افزاری هرگونه ترافیک اطلاعاتی از یک شبکه به شبکه دیگر محقق می شود؛ به همین دلیل با توجه به این اهمیت، یکی از پروژه‌هایی که بومی سازی آن در چند سال اخیر از سوی سازمان پدافند غیرعامل مورد تأکید قرار گرفت، طرح روتر بومی است.

عادل ملک پور مجری طرح روتر بومی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد جزئیات و کاربردهای این طرح گفت:

روتر بومی «سانای» برپایه سیستم عامل بومی متن باز «ساناکس» پیاده سازی شده و ویژگی منحصر به فرد آن این است که علاوه بر پشتیبانی از پروتکل های مسیریاب مرسوم، پروتکل MPLS – مسیریابهای نوری - و صوت – VOICE - را نیز پشتیبانی می‌کند.

وی با بیان اینکه این محصول کاملاً معادل محصولات خارجی از نظر عملکردی و امنیتی است و می تواند با نمونه های خارجی رقابت کند افزود:

روتر بومی در راستای اهداف پدافند غیرعامل کشور و با هدف امن کردن زیرساختهای حیاتی و حساس سازمانهای صنعتی تولید و در سال جاری به بازار عرضه شده است.

ملک پور با تأکیدبراینکه بومی سازی نقاط کلیدی در زیرساختهای حیاتی کشور به عنوان اهداف پدافند غیرعامل در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد:

براین اساس ایجاد امنیت در لایه های زیرساختی مراکز صنعتی در درجه اول اهمیت قرار گرفته است.

وی با اشاره به تولید و پیاده‌سازی سیستم عامل بومی « ساناکس» برای مراکز صنعتی گفت:

این سیستم عامل به صورت متن باز و بر پایه لینوکس تولید شده تا سایر محصولات بومی نیز بر پایه این سیستم عامل بومی پیاده سازی شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26927 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/30 تعداد مشاهده: 1899
سافت گذر
نظرات بینندگان

امید 1394/03/31 11:48
با سلام
خبر خیلی خوبی بود.ان شاء الله این طرح به نتیجۀ مطلوب برسد.ما می توانیم.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
سعید 1394/03/31 09:43
باید تا جایی که میتونیم از جاسوسی جلوگیری کنیم. مثل روسیه و چین